Білозірська громада
Черкаський район, Черкаська область

Черкаський аеропорт планують відновити ...до 2019 року

      До 2023 року в Україні хочуть створити мережу аеропортів із сучасною інфраструктурою та ефективними формами управління, повідомляє Діловий регіон. Такою є концепція Державної цільової програми розвитку аеропортів, яку нещодавно схвалив Уряд, - інформують у прес-службі Мінінфраструктури.

     До переліку об’єктів, які потребують відновлення та розбудови потрапив і багатостраждальний Черкаський аеропорт. Щоправда за пріоритетністю він опинився у замикаючій групі разом з Миколаївським, Маріупольським Криворізьким та Ужгородським аеропортами. Будівництво, реконструкцію та відновлення цих об’єктів планують розпочати у 2017 році, завершити ж сподіваються у 2019 році. Натомість роботу над першочерговими для держави об’єктами планують розпочати уже наступного року. Всього до переліку програми потрапило 14 вітчизняних аеропортів.

     Як відзначив Віце-прем’єр-міністр України - Міністр інфраструктури Борис Колесніков під час брифінгу в Кабінеті Міністрів, Державна цільова програма передбачатиме новаторський і водночас системний підхід до кожного із українських аеропортів – починаючи від розбудови його інфраструктури до впровадження сучасних технологічних процесів обслуговування повітряних перевізників і пасажирів.

     Реалізовувати програму планують за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інвестицій.

     Нагадаємо, що під час Черкаського Інвестфоруму, який проходив у вересні поточного року, на розгляд бізнес-спільноти було представлено проект відновлення Черкаського аеропорту шляхом створення на його базі міжнародного вантажного авіаційного терміналу. Аби проект був окупним, його розробники запропонували для реалізації цілий комплекс напрямів, до якого увійшли логістичний, будівельний, туристичний, екологічний, енергозберігаючий, транспортний та агропромисловий кластери. Втім, для реалізації такого амбітного задуму потрібні потужні інвестори та неабиякі фінансові ресурси.

     Що стане поштовхом для розвитку Черкаського аеропорту покаже час. Втім,потреба в державній підтримці та інвестиціях для об’єкту залишається актуальною.

    Як зазначають у Мінінфраструктури, в рамках цільової програми державні кошти спрямовуватимуть виключно на будівництво, реконструкцію та модернізацію злітно-посадкових смуг, перонів, засобів світлосигнального, радіотехнічного, метеорологічного обладнання, а також спеціалізованої техніки й обладнання для обслуговування аеродромів, повітряних суден і пасажирів.

     Для підвищення ефективності роботи аеропортів та залучення інвестицій цілісні майнові комплекси та окремі об’єкти інфраструктури, призначені для наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, екіпажів, обробки багажу, пошти, вантажу, об’єкти неавіаційних видів діяльності можна буде передавати у концесію чи оренду, проте за умови, що не змінюватиметься їхнє цільове призначення. Наприклад, в концесію або оренду можуть бути передані пасажирські та вантажні термінали, кетеринг, об'єкти забезпечення авіаційним паливом та об'єкти неавіаційних видів діяльності відповідно до чинного законодавства. Аеродроми та аеродромні об’єкти залишаться у державній чи комунальній власності.



« повернутися до списку новин