Білозірська громада
Черкаський район, Черкаська область

Положення, регламент та перелік адміністративних та інших послуг

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ ВІДДАЛЕНОГО РОБОЧОГО МІСЦЯ СМТ.ІРДИНЬ БІЛОЗІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

  1. 2-01Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
  2. 2-02Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
  3. 2-03Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна
  4. 2-04Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
  5. 2-05Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  6. 2-06Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  7. 2-07Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  8. 2-08Скасування рішення державного реєстратора
  9. 2-09Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  10. 5-01 Довідка для ведення особистого  селянського господарства, будівництва і обслуговування будинку, городництва, сінокосіння, випасання худоби.
  11. 5-02Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної(их)
  12. 5-03Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок).
  13. 5-04Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок).
  14. 5-05Надання викопіювання з картографічних матеріалів.
  15. 5-06Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
  16. 5-07Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу земельних ділянок у власність.
  17. 5-08Погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу земельних ділянок у власність.
  18. 5-09Видача довідки про невикористане право безоплатної приватизації на території Білозірської сільської ради об’єднаної територіальної громади.
  19. 5-10Довідка про членство особисте селянське господарство
  20. 5-11Довідка про облік  майнових (пай) та земельних ділянок (пай)
  21. 6-01Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме****
  22. 6-02Призначення допомоги в зв'язку з вагітністю та пологами незастрахованій особі. ****
  23. 6-03Включення до єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. ****
  24. 6-04Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом  I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку. ****
  25. 6-05Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. ****
  26. 6-06Допомога на поховання  інваліда з дитинства, інваліда I, ІІ, ІII групи, дитини - інваліда до 18 років, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам. ****
  27. 6-07Призначення щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду. ****
  28. 6-08Призначення допомоги при народженні дитини. ****
  29. 6-09Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам. ****
  30. 6-10Видача направлень для забезпечення протезно-ортопедичними, технічними та іншими засобами реабілітації. ****
  31. 6-11Призначення компенсації фізичним особам ,які надають соціальні послуги. ****
  32. 6-12Призначення  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім”ям. ****
  33. 6-13Призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. ****
  34. 6-14Призначення допомоги на дітей одиноким матерям. ****
  35. 6-15Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування. ****
  36. 6-16Призначення одноразової винагороди жінкам,яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». ****
  37. 6-17Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу. ****
  38. 6-18Надання пільг населенню на оплату за енергоносії та житлово-комунальні послуги. ****
  39. 6-19Призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. ****
  40. 6-20Призначення субсидій для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. ****
  41. 6-21Забезпечення санаторно-курортними путівками інвалідів з дитинства та інвалідів від загального захворювання. ****
  42. 6-21Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій. ****
  43. 6-22Видання направлення на проходження облМСЕК для взяття на облік та забезпечення автомобілем. ****
  44. 6-23Видання направлення осіб з інвалідністю та/або дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ. ****
  45. 6-24Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг). ****
  46. 8-01Реєстрація місця проживання особи
  47. 8-02Зняття з реєстрації місця проживання особи
  1. **** - послуги надаються представником соціальної служби в приміщені ЦНАП за графіком ЦНАП.8-03Реєстрація місця перебування особи
  2. 8-04Внесення до паспорта громадянина України зміни назви вулиці
  3. 8-05Довідка про реєстрацію місця проживання, форма (додаток 13)
  4. 8-06Видача довідки про реєстрацію місця проживання
  5. 8-07Видача довідки про зняття з місця проживання
  6. 9-01Видача характеристики
  7. 9-02Видача архівної довідки затвердження Порядку виконання установами запитів юридичних та на підставі архівних документів архівних довідок (копій, витягів)
  8. 12-01Про зміну власника
  9. 12-02Проведення обстеження житлово - побутових умов проживання
  10. 12-03Проведення обстеження щодо проживання за місцем реєстрації/без реєстрації
  11. 12-04Допомога на поховання (довідка)
  12. 12-05Довідка про наявність майна згідно погосподарсьої книги
  13. 12-06Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма № 3ДФ)
  14. 12-07Видача копій рішень (витягів з рішень) Білозірської сільської ради

Перелік послуг ЦНАПу Білозірської сільської ради

  1. 1-01Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  2. 1-02Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  3. 1-03Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
  4. 1-04Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа
  5. 1-05Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  6. 1-06Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  7. 1-07Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  8. 1-08Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування
  9. 1-09Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)
  10. 1-10Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації
  11. 1-11Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації
  12. 1-12Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  13. 1-13Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  14. 1-14Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
  15. 1-15Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
  16. 1-16Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  17. 1-17 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  18. 1-18 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця
  19. 1-19 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті
  20. 1-20 Видача витягу юридичним особам з єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  21. 1-21 Видача витягу фізичним особам-підприємцям з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  22. 2-01Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
  23. 2-02Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
  24. 2-03Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна
  25. 2-04Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
  26. 2-05Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  27. 2-06Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  28. 2-07Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  29. 2-08Скасування рішення державного реєстратора
  30. 2-09Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  31. 2-10 Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.
  32. 2-11 Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме     майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
  33. 3-01 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
  34. 4-01Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: витягу з Державного земельного кадастру про: обмеження у використанні земель землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць земельну ділянку
  35. 5-01 Довідка для ведення особистого  селянського господарства, будівництва і обслуговування будинку, городництва, сінокосіння, випасання худоби.
  36. 5-02Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної(их)
  37. 5-03Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок).
  38. 5-04Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок).
  39. 5-05Надання викопіювання з картографічних матеріалів.
  40. 5-06Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
  41. 5-07Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу земельних ділянок у власність.
  42. 5-08Погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу земельних ділянок у власність.
  43. 5-09Видача довідки про невикористане право безоплатної приватизації на території Білозірської сільської ради об’єднаної територіальної громади.
  44. 5-10Довідка про членство особисте селянське господарство
  45. 5-11Довідка про облік  майнових (пай) та земельних ділянок (пай)
  46.  6-01Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме****
  47. 6-02Призначення допомоги в зв'язку з вагітністю та пологами

 незастрахованій особі.****

  1. 6-03Включення до єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. ****
  2. 6-04Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом  I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку. ****
  3. 6-05Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства****

 та дітям-інвалідам.

  1. 6-06Допомога на поховання  інваліда з дитинства, інваліда I, ІІ, ІII групи, дитини - інваліда до 18 років, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам. ****
  2. 6-07Призначення щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду. ****
  3. 6-08Призначення допомоги при народженні дитини. ****
  4. 6-09Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам. ****
  5. 6-10Видача направлень для забезпечення протезно-ортопедичними, технічними та іншими засобами реабілітації. ****
  6. 6-11Призначення компенсації фізичним особам ,які надають соціальні послуги. ****
  7. 6-12Призначення  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім”ям. ****
  8. 6-13Призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. ****
  9. 6-14Призначення допомоги на дітей одиноким матерям. ****
  10. 6-15Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування. ****
  11. 6-16Призначення одноразової винагороди жінкам,яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». ****
  12. 6-17Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу. ****
  13. 6-18Надання пільг населенню на оплату за енергоносії та житлово-комунальні послуги. ****
  14. 6-19Призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. ****
  15. 6-20Призначення субсидій для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. ****
  16. 6-21Забезпечення санаторно-курортними путівками інвалідів з дитинства та інвалідів від загального захворювання. ****
  17. 6-21Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій. ****
  18. 6-22Видання направлення на проходження облМСЕК для взяття на облік та забезпечення автомобілем. ****
  19. 6-23Видання направлення осіб з інвалідністю та/або дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ. ****
  20. 6-24Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг). ****
  21. 7-01Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  22. 7-02Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  23. 7-03Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  24. 7-04Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації
  25. 7-05Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року
  26. 7-06Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  27. 7-07Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  28. 7-08Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  29. 7-09Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  30. 7-10Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
  31. 7-11Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
  32. 7-12Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
  33. 7-13Державна реєстрація створення громадського об’єднання
  34. 7-14Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  35. 7-15Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання
  36. 7-16Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання
  37.  7-17Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
  38. 7-18Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
  39. 7-19Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
  40. 7-20Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
  41. 7-21Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
  42. 7-22Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання
  43. 7-23Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
  44. 7-24Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року
  45. 7-25Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
  46. 7-26Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії
  47. 7-27Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
  48. 7-28Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
  49. 7-29Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
  50. 7-30Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
  51. 7-31Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
  52. 7-32Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи
  53. 7-33Державна реєстрація припинення громадського об'єднання, що не має статусу юридичної особи
  54. 7-34Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
  55. 7-35Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії
  56. 7-36Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
  57. 7-37Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання
  58. 7-38Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
  59. 7-39Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд
  60. 7-40Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
  61. 7-41Видачі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб
  62. 7-42Видачі документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи
  63. 8-01Реєстрація місця проживання особи
  64. 8-02Зняття з реєстрації місця проживання особи

  1. *- послуги які надаватимуться в І кварталі 2018р.8-03Реєстрація місця перебування особи
  2. 8-04Внесення до паспорта громадянина України зміни назви вулиці
  3. 8-05Довідка про реєстрацію місця проживання, форма (додаток 13)
  4. 8-06Видача довідки про реєстрацію місця проживання
  5. 8-07Видача довідки про зняття з місця проживання
  6. 9-01Видача характеристики
  7. 9-02Видача архівної довідки затвердження Порядку виконання установами запитів юридичних та на підставі архівних документів архівних довідок (копій, витягів)»
  8. 10-01Постановка на військовий облік.
  9. 10-02Оформлення юнаків, які підлягають приписці до призовної дільниці. 
  10. 11-01 Виготовлення пенсійного посвідчення, видача пенсійного посвідчення***
  11. 11-02 Видача довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку, про заробітну плату ОК-5, ОК-7***
  12. 11-03 Переведення пенсії за новим місцем проживання; зміна способу виплати пенсії***
  13. 12-01Про зміну власника
  14. 12-02Проведення обстеження житлово - побутових умов проживання
  15. 12-03Проведення обстеження щодо проживання за місцем реєстрації/без реєстрації
  16. 12-04Допомога на поховання (довідка)
  17. 12-05Довідка про наявність майна згідно погосподарсьої книги
  18. 12-06Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма № 3ДФ)
  19. 12-07Видача копій рішень (витягів з рішень) Білозірської сільської ради
  20. 13-01Погодження науково-проектної документації на виконання робіт із консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування пам'яток місцевого значення
  21. 13-02Погодження відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони
  22. 13-03Дозвіл на проведення робіт на пам’ятках місц. значення (крім пам’яток археології), їхніх територіях та зонах охорони, на щойно виявлених об’єктах культурної спадщини, реєстр-я кваліфікаційних документів та дозволів на проведення археол. розвідок, розкопок
  23. 14-01 Державна реєстрація народження*
  24. 14-02 Державна реєстрація смерті*
  25. 14-03 Державна реєстрація шлюбу*
  26. 15-01 Надання  дозволу  на  укладення  договору  міни, відчуження, дарування майна, право власності  на  яке  має  дитина.*
  27. 15-02 Надання  дозволу  на  укладення  договору  застави  майна, право власності  на  яке  має дитина.*
  28. 15-03 Надання  дозволу  на  укладення договору  купівлі – продажу,дарування(прийняття в дар)  майна  на  ім’я  дитини.*
  29. 15-04 Надання  дозволу на  виділення  частки  майна у  спільній  сумісній  власності  дитини
  30. 15-05 Надання  дозволу  на  зняття  коштів  від  імені  дитини*
  31. 15-06 Надання  дозволу  на  укладення  інших  видів  договорів( про  будівництво,спадковий  договір, реєстрація  транспортного  засобу) від  імені  дитини*
  32. 15-07 Надання  дозволу  на  відмову  від  прийняття  спадщини  від  імені  дитини*
  33. 15-08 Надання  довідки  громадянину для  отримання  додаткової  соціальної  відпустки*
  34. 15-09 Надання  довідки  непрацюючому  громадянину, який  має  на  утриманні  дитину,про  те. Що  він(вона) не позбавлений  батьківських  прав*
  35. 16-01 Оформлення і видача паспорта громадянина України вперше після досягнення 14-річного віку**
  36. 16-02 Оформлення і видача паспорта громадянина України у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)**
  37. 16-03 Оформлення і видача паспорта громадянина України у разі обміну паспорта громадянина України (у формікартки)**
  38. 16-04 Оформлення і видача паспорта громадянина України особі, яка набула громадянства України**
  39. 16-05 Оформлення і видача паспорта громадянина України у зв’язку 3 втратою/викраденням паспорта громадянина україни (у формікартки)**
  40. 16-07 Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон **
  41. 16-08 Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон замість втраченого або викраденого**
  42. 16-09 Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з обміном**

  **- послуга буде надаватися після підписання угоди з Управлінням ДМС України в Черкаській області

  *** - послуги надаються представником Пенсійного фонду України в Черкаській області в приміщені ЦНАПу встановленим графіком.

**** - послуги надаються представником соціальної служби в приміщені ЦНАП за графіком ЦНАП.